D.U.K

Kur galite kreiptis, jei manote, kad yra pažeidžiamos jūsų, kaip UAB "Ignitis" vartotojo, teisės?

Jei manote, kad jūsų, kaip UAB "Ignitis" vartotojo, teisės buvo pažeistos ar susidūrėte su netinkamu aptarnavimu, prašome mus informuoti Jums tinkamu būdu: 

1. Užpildžius užklausos formą.

2. Paskambinus klientų aptarnavimo telefonais 1802 arba +370 611 21802. Skambučiai apmokestinami pagal jūsų ryšio operatoriaus taikomą tarifą. Skambinant ilguoju nr., skambučio kaina – kaip į „Telia Lietuva“ mobilųjį tinklą.

3. Atvykus į artimiausią "Ignitis"klientų aptarnavimo centrą.

Daugiau informacijos galite rasti atmintinėje dėl vartojimo ginčų nagrinėjimo ne teisme tvarkos (PDF), ir UAB „Ignitis“ klientų pretenzijų nagrinėjimo tvarkoje (PDF).

Kur galima rasti daugiau informacijos, susijusios su energetikos sektoriumi?

Europos Komisija yra parengusį bendrąjį, energijos vartotojams skirtą klausimų - atsakymų sąrašą, kuris pateikiamas Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos internetiniame tinklalapyje