Nutraukiamos elektros energijos pirkimo – pardavimo ir paslaugų teikimo sutartys

Vadovaujantis Elektros energijos tiekimo ir naudojimo taisyklėmis Sutartis gali būti nutraukta, kai:

• Klientas elektros energijos nenaudoja 36 mėnesius iš eilės;
• Elektros energijos tiekimas ir (ar) elektros energijos persiuntimas buvo nutrauktas dėl kliento kaltės ir neatstatytas ilgiau nei 6 mėnesius.

Atsižvelgdami į aukščiau išvardintas sąlygas, informuojame apie šias nutraukiamas sutartis:

Nutraukiamų sutarčių sąrašas

Jei norite, kad Jūsų sutartis nebūtų nutraukta, informuokite mus apie tai iki sutarties nutraukimo datos.

Su mumis susisiekti galite:

• Savitarnos svetainėje e.ignitis.lt;
• Klientų aptarnavimo telefonu 1802*, +370 611 21802;
• Atvykę į artimiausią Ignitis klientų aptarnavimo centrą.

Nesulaukę Jūsų prašymo iki numatytos datos, su Jumis sudaryta Elektros energijos pirkimo-pardavimo ir paslaugų teikimo sutartis bus laikoma nutraukta nuo aukščiau nurodytos datos.

Jei turite klausimų, prašome apsilankyti savitarnos svetainėje e.ignitis.lt arba kreiptis klientų aptarnavimo telefonais 1802, +370 611 21802. Mielai padėsime ir patarsime.

*Skambutis trumpuoju numeriu apmokestinamas pagal Jūsų ryšio operatoriaus taikomą tarifą. Skambinant ilguoju numeriu, minutės kaina – kaip skambinant į „Telia Lietuva“ tinklą.