Kaip tapti klientu?

Prisijungti prie elektros energijos tinklo jums padės bendrovė Energijos skirstymo operatorius (ESO). Detaliai apie prijungimo procesą galite sužinoti ESO svetainėje.

Elektros energijos pirkimo - pardavimo ir paslaugų teikimo  sutartį  su „Ignitis“ galite sudaryti šiais būdais:

1. Savitarnos svetainėje e.ignitis.lt užpildę prašymą.

2. Bet kuriame „Ignitis“ klientų aptarnavimo centre.

3. Paskambinę telefonu 1802 (jei sudaryti sutarčiai nereikia pateikti papildomų dokumentų).

Atkreipiame dėmesį, kad jei nesate nekilnojamo turto savininkas, jums reikės notaro patvirtino įgaliojimo atstovauti.

Sutartį paruošime per 2 darbo dienas ir pateiksime ją savitarnos svetainėje, skiltyje „Sutartys ir objektai“.

Kokius dokumentus turėčiau pateikti sudarydamas sutartį dėl elektros energijos tiekimo?

Patalpų savininko/nuomininko pasikeitimo atveju:

• nekilnojamojo turto registrų centro išrašo kopija;

• patalpų nuomos sutarties kopija, jei patalpos išnuomotos (privaloma);

• apskaitos prietaisų rodmenų suderinimo aktas;

• trišalis susitarimas, jei patalpos išnuomotos ir nuomos sutartyje nėra sutarta dėl sutarties sudarymo nuomininko vardu (privaloma);

• įgaliojimas, jei sutartį pasirašo įgaliotas asmuo (privaloma).


Naujai prijungiamo objekto atveju:

• nekilnojamojo turto registro centro išrašo kopija;

• valstybinės energetikos inspekcijos pažyma arba rangovo aktas (privalomas);

• įgaliojimas, jei sutartį pasirašo įgaliotas asmuo (privaloma).


 Savivaldybei suteikus socialinį būstą:

• gyvenamųjų patalpų nuomos sutarties kopija (privaloma);

• apskaitos prietaisų rodmenų suderinimo aktas;

• įgaliojimas, jei sutartį pasirašo įgaliotas asmuo (privaloma).


Jums bus aktualūs šie dokumentai:

*prašymas sudaryti sutartį;

*rodmenų suderinimo aktas;

*trišalis susitarimas;

*elektros energijos pirkimo-pardavimo ir paslaugų teikimo sutarties bendrosios sąlygos;

*elektros energijos pirkimo-pardavimo ir paslaugų teikimo sutarties specialiosios sąlygos.

Kaip nutraukti sutartį?

Norėdami nutraukti elektros energijos pirkimo - pardavimo ir paslaugų teikimo sutartį su „Ignitis“, tai galite padaryti šiais būdais:

1. Savitarnos svetainėje e.ignitis.lt.

2. Bet kuriame „Ignitis“ klientų aptarnavimo centre.

3. Paskambinę telefonu 1802.

4. el. paštu info@ignitis.lt.

 

Jums bus aktualūs šie dokumentai:

1.Prašymas nutraukti sutartį.

2.Rodmenų suderinimo aktas.

Parduodu butą. Kur turėčiau kreiptis dėl pažymos apie atsiskaitymą už elektros energiją?

Tokią pažymą gali gauti tik sutarties savininkas (sutartį pasirašęs asmuo) arba įgaliotas asmuo. Ją galite gauti „Ignitis“ klientų aptarnavimo centre arba užpildę pažymą e.ignitis.lt savitarnos svetainėje.

Norėdami gauti pažymą, nepamirškite šių dokumentų:

1. Asmens tapatybę patvirtinančio dokumento.

2. Jei esate savininko įgaliotas asmuo – notaro patvirtinto įgaliojimo.

Noriu atsisakyti elektros energijos tiekimo. Kur kreiptis?

Jei elektros energijos tiekimo norite atsisakyti dėl to, kad pardavėte būstą, jums reikės pateikti prašymą nutraukti sutartį.

Jei savininkas nesikeičia, bet sutarties savininkas nori demontuoti elektros energijos įvadą, tuomet turi pateikti prašymą nutraukti sutartį  ir bendrasavininkių sutikimą, jei tokių yra.

Klientas gali kreiptis:

1. Į bet kurį „Ignitis“ klientų aptarnavimo centrą.

2. Paskambinę telefonu 1802.

3. El. paštu: info@ignitis.lt.

 

Dokumentai, kurių prireiks:

1.  Įgaliojimo, jei prašymą teikia įgaliotas asmuo.

2. Asmens tapatybę patvirtinantį dokumento.

 

Jums bus aktualus šis dokumentas:

Prašymas nutraukti sutartį ir demontuoti apskaitą.

Atsiskaitymas

Už elektros energiją galite atsiskaityti:

·         Internetu.

·         Elektronine sąskaita.

·         Grynaisiais.

 

Už elektrą, dujas ir kitas paslaugas atsiskaitykite paprasčiau, nenaudodami popierinės knygelės!

Atsiskaitymo knygelė nėra mokėjimą patvirtinantis dokumentas, tai – tik užrašų knygelė.

Atsisakydami jos, mes kartu saugosime gamtą, neeikvodami jos išteklių. Taip pat sutaupysime energijos, kuri reikalinga knygelėms pagaminti.

Atsiskaitymas internetu

Jei norite sutaupyti laiko ir pinigų, rekomenduojame atsiskaityti naudojantis e.ignitis.lt savitarnos svetaine. Čia galėsite patogiai deklaruoti rodmenis bei sutaupyti, vienu mokėjimu atsiskaitydami ne tik už dujas, bet ir elektrą. Atsiskaityti savitarnos svetainėje gali visi klientai: ir mokantys pagal gautas PVM sąskaitas faktūras, ir mokantys pagal tą mėnesį suvartotą elektros energiją, dujas. Jums visuomet bus taikomos tikslios elektros energijos ir dujų kainos – svetainėje informacija nuolatos atnaujinama.

e.ignitis.lt savitarnos svetainėje taip pat matysite anksčiau deklaruotus rodmenis, mokėjimų istoriją. Be to, niekada nesuklysite įvesdami dujų ir elektros kainas – besikeičiant jos savitarnos svetainėje atnaujinamos automatiškai.

Deklaravę rodmenis e.ignitis.lt savitarnos svetainėje patys pasirinksite priimtiniausią mokėjimo būdą – elektroninę bankininkystę arba mokėjimą pavedimu.

Savitarnos svetainėje galite pasirinkti už ką tiksliai norite mokėti – elektrą, dujas ar abi paslaugas vienu metu.

Atsiskaityti internetu galite ir naudodamiesi šalies bankų –  SEB, „Swedbank", „Luminor“ , Šiaulių banko ir Medicinos banko, Paysera, taip pat Lietuvos kredito unijų – e. bankininkystės paslaugomis. Prisijungę prie savo e. bankininkystės paskyros, mokėjimų ar operacijų skiltyje pasirinkite UAB „Ignitis“  įmokas.

Prisijungę prie savo e. bankininkystės paskyros mokėjimų ar operacijų skiltyje pasirinkite įmokų ir mokesčių formą nurodydami lėšų gavėją - UAB „Ignitis“  arba įvesdami įmokos kodą – 103500 (jei mokate už elektros energiją) ir/ar 10001 (jei mokate už gamtines dujas).  Sąskaitą už elektrą el. banke galite apmokėti įrašydami galutinę mokėtiną sumą (pastovi dedamoji + už suvartotą elektrą) eilutėje „Elektra“ (vienkain., dienin.). Sąskaitą už gamtines dujas galite apmokėti įrašydami galutinę mokėtiną sumą (pastovi dedamoji + už suvartotas gamtines dujas) eilutėje "Suvartotas dujų kiekis".

Atsiskaityti internetu taip pat galite naudodamiesi e. sistema www.vienasaskaita.lt.

Elektroninė sąskaita

Elektroninė sąskaita (toliau - e.sąskaita) – tai elektroninis mokėjimo pranešimas, kuris yra siunčiamas paslaugų gavėjui (mokėtojui).

E. sąskaitą užsisakyti galite:

1. Savo banko klientų aptarnavimo padalinyje arba interneto banke.

2. „Ignitis“ klientų aptarnavimo centruose.

Atkreipiame dėmesį, kad užsakius e. sąskaitų pateikimą iki einamojo mėnesio 2 kalendorinės dienos, e. sąskaita už praėjusį mėnesį suvartotą elektros energiją ar gamtines dujas interneto banke bus pateikta jau einamąjį mėnesį.

Sąskaitų apmokėjimas

Sąskaitos yra siunčiamos ir matomos elektroninės bankininkystės sistemoje. Gautas e.sąskaitas galite pavesti bankui apmokėti automatiškai, nurašant lėšas nuo jūsų banko sąskaitos, todėl galėsite būti tikri, kad mokėjimas mus pasieks laiku. Norint naudotis šiuo atsiskaitymo būdu, savo elektroninės bankininkystės sistemoje reikia pateikti prašymą gauti e.sąskaitas bei sutikimą automatiniam lėšų nurašymui.

Atsiskaitymas grynaisiais

Visose įmokų surinkimo vietose jums pakaks pateikti:

1.Kliento kodą (8 skaitmenys). Kliento kodą rasite sutartyje, paskutinio apmokėjimo kvite. Pasitikslinti galite prisijungę prie savitarnos svetainės e.ignitis.lt arba klientų aptarnavimo telefonu 1802*.

2.Skaitiklio rodmenį IKI.

Pateikus šiuos duomenis, bus apskaičiuota mokėtina suma. Į ją bus įskaičiuota ir skola, permoka, jeigu jos bus, taip pat mėnesio mokestis. Visą su mokėjimu susijusią aktualią informaciją matysite išduotame kvite. Išduotas įmokos priėmimo kvitas yra Jūsų mokėjimą patvirtinantis dokumentas.

*skambutis trumpuoju numeriu apmokestinamas pagal jūsų ryšio operatoriaus taikomą tarifą. skambinant ilguoju numeriu, minutės kaina - kaip skambinant į „Telia Lietuva“ tinklą.

 

Aktualias kainas ir mėnesio mokestį galite pasitikrinti e.ignitis.lt savitarnos svetainėje arba paskambinę telefonu 1802.

 

Atsiskaityti grynaisiais ar banko kortelėmis galite daugiau nei 900 vietų visoje Lietuvos teritorijoje:

• Bankų skyriuose ir Lietuvos kredito unijų grupei priklausančių kredito unijų padaliniuose

• „Lietuvos pašto“ ir „Pay Post“ skyriuose

• „Lietuvos spaudos“ kioskuose ir „Narvesen“ parduotuvėse

• „Kauno spaudos“ kioskuose

• „Perlo“ terminaluose

• „Maxima“ prekybos centruose (yra galimybė susieti „Ačiū“ kortelę su mokėtojo kodu)

• „Jungtinės centrinės kredito unijos“ filialuose

• „Jonavos paslaugų“ kasose

• „Tavo pastogė“ filiale (TIK už elektros energiją)

• „Rokiškio butų ūkio“ kasose (TIK už elektros energiją)

• „Mažeikių butų ūkio“, „Panevėžio butų ūkio“, „Utenos butų ūkio“ kasose.

Ką daryti, jei nesutampa rodmuo?

Rodmuo NUO gali nesutapti, jei anksčiau mokėjote netiksliai – pavyzdžiui, pakitus kainoms pritaikėte ne tą elektros ar dujų kainą. Tikslius deklaruojamus rodmenis ir likutį rasite paskutiniame iš įmokų surinkėjo gautame kvite.

Atsiskaitymas už bendras reikmes

Mokestis už bendrąsias reikmes bus automatiškai įtraukiamas į mokėtiną sumą, kurią sužinosite įmokos priėmimo vietoje arba e.ignitis.lt savitarnos svetaineje pateiktoje sąskaitoje. Mokestis už sausio mėnesio bendrąsias reikmes bus įtrauktas į kovo mėnesio mokėtiną sumą, už vasarį – į balandžio ir taip toliau.

„Jums mokėti nereikia" - kodėl taip sako įmokų surinkėjas?

Jei įmokų surinkėjas sako, kad jums mokėti nereikia, vadinasi, turite permoką. Patikrinkite paskutiniame įmokos priėmimo kvite esantį rodmenį. Jei rodmuo yra didesnis, nei rodo jūsų skaitiklis, šiuo metu jums nieko daryti nereikia. Mokėjimus tęskite, kai jūsų skaitiklis viršys kvite esantį rodmenį.

Permokos

Permokėjau už elektros energiją, kaip galiu susigrąžinti permoką?

Permokėtą sumą galime užskaityti ateities elektros energijos suvartojimui padengti arba grąžinti į jūsų banko sąskaitą.

Jei norite susigrąžinti permokėtą / klaidingai sumokėtą sumą, tai galite padaryti pateikdami pasirašytą prašymą ir mokėjimą patvirtinanti dokumentą šiais būdais:

• Savitarnos svetainėje e.ignitis, pagrindiniame lange paspaudus voko ikoną (ją rasite puslapio viršuje dešinėje pusėje).

• Kontaktų skiltyje „Susisiekite“ internetu.

• Siųsdami prašymą el. paštu: info@ignitis.lt.

Prašymas dėl įmokų perkėlimo / grąžinimo.

Gavus pagrįstą prašymą permoka / klaidinga įmoka į jūsų nurodytą banko sąskaitą grąžinama per 5 darbo dienas.

Skolos

Kaip pranešti apie apmokėtą skolą?

Jūsų įmoką matysime iš karto, kai tik ji pasieks mūsų banko sąskaitą, todėl apie atliktą mokėjimą mūsų papildomai informuoti nereikia.

Mano įmonė įsiskolino, kaip grąžinti skolą?

1.Prisijunkite prie savitarnos svetainės e.ignitis.lt.

2.Pasirinkite skiltį Įsiskolinimai.

3.Pasirinkite norimą Vekseliai. Čia galite peržiūrėti jūsų pasirašytų vekselių istoriją, jų mokėjimo grafikus. Iš vekselių sąrašo apsirinkite norimą peržiūrėti vekselį.

4.Atsidariusiame lange matysite vekselio mokėjimo grafiką – kurį mėnesį kokia vekselio dalis turi būti grąžinta.

5.Skilties Įsiskolinimai rubrikoje Skolos grąžinimo / taikos sutartys peržiūrėkite jums priklausančių skolos grąžinimo sutarčių sąrašą. Norėdami tai padaryti, spauskite ant pasirinktos skolos grąžinimo sutarties.

6.Atsidariusiame lange matysite grafiką, kurį mėnesį kokią skolos dalį turite grąžinti.

7.Kaip įmanoma greičiau perverskite reikiamą sumą į UAB„Ignitis“ sąskaitą banko sąskaitas:

- AB Swedbank, LT297300010002437047

- AB SEB Bankas, LT447044060007993076

8.Praneškite, kad apmokėjote skolą.

Ar už susidariusią skolą skaičiuojami delspinigiai?

Jei įsiskolinama ir skola nesumokama laiku, skolos administravimas perduodamas skolų išieškojimo įmonėms, kurios taiko papildomus skolų administravimo mokesčius. Jeigu skola perduodama į teismą, prašome priteisti 5 % metinių palūkanų nuo visos susidariusios skolos.

Kokiu būdu išieškote skolą, susidariusią už suvartotą elektros energiją?

Dėl susidariusios skolos už elektrą gyventojus informuojame laiškais, SMS žinutėmis, elektroniniu paštu. Tais atvejais, kai nepavyksta susitarti dėl skolos sumokėjimo, kreipiamės į skolų išieškojimo bendrovę arba teismą. Nesumokėjus skolos, elektros energijos tiekimas nutraukiamas apie tai įspėjus klientą prieš 15 kalendorinių dienų. Apmokėjus visą skolą (įskaitant ir delspinigius (delspinigių neskaičiuojame), administravimo išlaidas, išjungimo, įjungimo išlaidas), elektros tiekimas yra atstatomas per 2 darbo dienas

Jei dėl už negrąžintą skolą atjungto elektros tiekimo atstatymo nesikreipiama daugiau kaip 6 mėnesius, UAB „Ignitis“ turi teisę nutraukti elektros energijos pirkimo-pardavimo ir paslaugų teikimo sutartį, o skirstomųjų tinklų operatorius ESO turi teisę išmontuoti elektros apskaitos prietaisus ir kitus įrenginius (atvadus, linijas ir pan.).

Ar galiu atidėti susidariusios skolos mokėjimą arba skolą grąžinti dalimis?

Skolos mokėjimo terminą galite pratęsti. Įvertinus įvairias aplinkybės ar klientas neturi priteistų ir perduotų skolų antstoliams, kiek kartų per pastaruosius 12 mėn. skola buvo atidėta, susidariusią skolą galima atidėti pasirašius terminuotą vekselį  vienam mėnesio terminui arba neterminuotą vekselį su skolos gražinimo grafiku 2 mėn. terminui (atidėti skolą 2 mėn. galime jeigu klientas pristato neįgalumo, nedarbingumo pažymėjimą arba pažymą apie daugiavaikę šeimą ir mažas pajamas). Prieš pasirašant vekselį turite sumokėti  30 %  skolos pirminio įnašo. Šį klausimą išspręsite artimiausiame Ignitis klientų aptarnavimo centre, pateikdami asmens dokumentą bei apmokėtos skolos banko išrašo kopiją.

 Jei reikia pasitarti dėl skolos atidėjimo, prašome kreiptis telefono numeriais 1802 arba 8 611 21802*.

*skambutis trumpuoju numeriu apmokestinamas pagal jūsų ryšio operatoriaus taikomą tarifą. skambinant ilguoju numeriu, minutės kaina - kaip skambinant į „Telia Lietuva“ tinklą.

Taip pat galite kreiptis el. paštu: info@ignitis.lt

Už skolą buvo atjungta elektros energija. Skolą sumokėjau. Kur turėčiau kreiptis dėl elektros energijos tiekimo atnaujinimo?

Šiuo klausimu prašome kreiptis telefonu 1802 arba į artimiausią „Ignitis“ klientų aptarnavimo centrą. Elektros energijos tiekimą atnaujinsime atsiskaičius už suvartotą energijos kiekį, skolos išieškojimo išlaidas, taip pat sumokėjus mokestį už elektros energijos tiekimo nutraukimo bei atnaujinimo paslaugą. Daugiau informacijos galite sužinoti susisiekę telefonu 1802 arba internetu.

Atsiskaitymo knygelės

Noriu gauti naują atsiskaitymo knygelę. Kur turėčiau kreiptis?

Ar žinojote, kad užrašinė (Atsiskaitymo knygelė) nėra mokėjimą patvirtinantis dokumentas ir atsiskaityti už paslaugas galite be jos?  Taupykite savo laiką, išlaidas ir prisidėkite prie gamtos išsaugojimo - atsisakykite užrašinės jau dabar.

Mokėjimui atlikti reikalingi šie duomenys:

Visose įmokų surinkimo vietose jums pakaks pateikti:

1.Kliento kodą – 8 skaitmenys. Kliento kodą rasite sutartyje, paskutinio mokėjimo kvite. Jį galite sužinoti ir paskambinę klientų aptarnavimo telefonais 1802*, +370 611 21802.

2.Skaitiklio rodmenį IKI.

 

Pateikus šiuos duomenis, mokėtiną sumą jums paskaičiuos. Į ją bus įskaičiuota ir skola, permoka, jeigu jos bus, taip pat mėnesio mokestis. Visą su mokėjimu susijusią aktualią informaciją matysite išduotame kvite.

Nepamirškite, kad išduotas įmokos priėmimo kvitas yra jūsų mokėjimą patvirtinantis dokumentas.

Jei visgi užrašinės (Atsiskaitymo knygelės) jums reikia, ją galite užsisakyti savitarnos svetainėje e.ignitis.lt,  klientų aptarnavimo telefonais 1802*, +370 611 21802 arba atvykę į artimiausią „Ignitis“ klientų aptarnavimo centrą.

 

*Skambučiai apmokestinami pagal jūsų ryšio operatoriaus taikomą tarifą. Skambinant ilguoju numeriu, skambučio kaina – kaip į „Telia Lietuva“ mobilųjį tinklą.

Tarifai ir keitimas

Kur galiu pasitikrinti, koks tarifo planas tinkamiausias?

Greičiausiai ir patogiausiai pasitikrinti jums palankiausią tarifo planą galite prisijungę prie savo paskyros savitarnos svetainėje www.ignitis.lt/savitarna. Čia pat planą galėsite ir pasikeisti: prisijunkite prie savitarnos, deklaravimo ir mokėjimo lange šalia elektros energijos sutarties spauskite skiltį  „Sutarties nustatymai“, tuomet „Keisti tarifo planą“ ir užpildykite specialią formą.

Palankiausią planą pasitikrinti galite ir pasinaudoję Palankiausio tarifo skaičiuokle.

Kur/kaip galiu pasikeisti tarifo planą?

Greičiausiai ir patogiausiai tarifo planą pasikeisite prisijungę prie savo paskyros e.ignitis.lt savitarnos svetainėje: deklaravimo ir mokėjimo lange šalia elektros energijos sutarties spauskite skiltį  „Sutarties nustatymai“, tuomet „Keisti tarifo planą“ ir užpildykite specialią formą.

Pasikeisti planą galite ir atvykę į artimiausią „Ignitis“ klientų aptarnavimo centrą.

Turiu vienos laiko zonos tarifo planą, skaičiuoklė rekomenduoja rinktis dviejų laiko zonų planą. Ar galiu jį rinktis, nors šiuo metu mano elektros skaitiklis rodo tik vieną laiko zoną?

Keičiant tarifo planą iš vienos laiko zonos į dviejų laiko zonų, reikalingas elektros skaitiklio keitimas ar perparametravimas.

Pildydami plano keitimo prašymą e.ignitis.lt savitarnos svetainėje arba Ignitis klientų aptarnavimo skyriuje , kartu pateiksite užklausą ir skaitiklio keitimui (perparametravimui). Tiek savitarnoje, tiek klientų aptarnavimo centre jums patikslins, ką rinktis - keitimą ar perparametravimą.

Skaitiklį jums pakeisime (perparametruosime) per 5 -10 darbo dienų. Esant dideliam klientų srautui, terminas gali kiek ilgėti.

Kada ir kokį tarifo planą rinktis?

Klientams, suvartojantiems bent 30 proc. ar daugiau elektros energijos nakties metu ir savaitgaliais, rekomenduojama rinktis dviejų laiko zonų tarifus „Standartinis“, „Namai“ ar „Namai plius“.

Klientams, kurie yra pasirinkę vienos laiko zonos tarifą ir per mėnesį ketina suvartoti daugiau kaip 195 kWh, rekomenduojama rinktis tarifo planą „Namai“, o per mėnesį vartojantiems daugiau kaip 600 kWh – tarifo planą „Namai plius“.

Klientams, kurie pasirinkę dviejų zonų tarifą ir per mėnesį ketina suvartoti daugiau kaip 210 kWh, rekomenduojama rinktis tarifo planą „Namai“, o daugiau kaip 670 kWh per mėnesį vartojantiems – tarifo planą „Namai plius“.

Ar norint pasikeisti tarifo planą man ši paslauga kainuos? Jei bus reikalinga keisti skaitiklį, kiek šis darbas kainuos?

Tarifo plano keitimo paslauga yra nemokama. Jei bus reikalinga, pakeisime (perparametruosime) elektros skaitiklį taip pat nemokamai, išskyrus jei rinksitės tarifo planą „Išmanusis“. Šiam planui yra taikomi išmaniojo skaitiklio montavimo mokesčiai. Daugiau informacijos čia.

Kada įsigalioja ir kiek galioja naujai pasirinktas tarifo planas?

Naujas tarifo planas įsigalios nuo kito mėnesio 1 dienos, o keičiant (perparametruojant) elektros skaitiklį – nuo šių darbų atlikimo dienos.

Tarifo planą keisti galima po 12 mėnesių po keitimo arba kai klientas tarifą ir (ar) tarifo planą pageidauja pakeisti per 2 mėnesius po jam taikomo tarifo plano kainų pakeitimo.

Kodėl tik kartą per 12 mėnesių galiu keisti tarifo planą? Kas tai reglamentuoja?

Tarifo planą keisti galima po 12 mėnesių arba kai klientas tarifą ir (ar) tarifo planą pageidauja pakeisti per 2 mėnesius po jam taikomo tarifo plano kainų pakeitimo.

Keitimo dažnumo reglamentavimą užtikrina Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos 2018-11-30 d. nutarimu Nr. O3E-418 paskelbta „UAB „Ignitis“ visuomeninių elektros energijos kainų ir jų taikymo tvarka“.

Kompensacija už elektrą

Ar taikomos nuolaidos Ignalinos AE regiono gyventojams?

Ignalinos r., Zarasų r. ir Visagino savivaldybės gyventojams 2019 m. taikoma 10 proc. nuolaida elektros energijos kainoms.

Tarifų planai ir kainos Ignalinos r., Zarasų r., Visagino sav. gyventojams nuo 2019 m. sausio 1 d. ČIA